دانلود رایگان کتاب کمک حافظه آیین دادرسی مدنی

دانلود رایگان کمک حافظه آیین دادرسی مدنی

باسلام و تبریک سال نو ؛

به جهت کثرت تقاضای دانش­جویان و داوطلبان اهل تشخیص، فایل کتاب کمک حافظه آیین دادرسی مدنی شامل پلن های تطبیقی، مواد قانونی و تست های منتخب، به صورت رایگان تقدیم عزیزان می­گردد تا انشاءالله کتب جامع در اسرع وقت، محضر حقوق ­خوانان گرامی عرضه گردد. دوستان عزیز می توانند از طریق همین سایت و شبکه های مجازی، پی گیر چاپ و عرضه آثار حقوق مدنی، آیین دادرس مدنی و حقوق تجارت دکترعلی فلاح باشند.

6 thoughts on “دانلود رایگان کتاب کمک حافظه آیین دادرسی مدنی

  1. سلام استاد
    عاااالی وسپاسگزارم
    بی نظییییرید وکتابتون عاااالی

  2. با سلام خدمت اقاي دكتر فلاح
    حقيقر چون در ارائه الفاظ الكن ميباشم بطور خلاصه عارض هستم : شما اولين نفر و پايه گذار تحول در رشته حقوق ميباشيد كسيكه از ته قلب و از روي دلسوزي براي پرداخت ذكات علم دريغ ندارد بايد دستش رو بوسيد و الحق طرف اين شعر ( صدها فرشته بوسه بر آن دست مي زنند كز كار خلق يك گره بسته وا كند) شما هستيد
    خيلي ممنون و ارزوي توفيق حضرتعالي در زندگي سبز و خرم

  3. سلام به دکتر فلاح بزرگوار و ارجمندی که خوانندگان کتاب ایشان، قدر و ارج ایشان را می دانند. جدا” از جنابعالی متشکرم و از کتاب شما که در سال های گذشته خریداری کردم، استفاده می کنم. امیدوارم به همه ی خواسته های تان (با کمال خیر و خوبی) برسید.
    از نظر من یکی از جهات ارزشمندیِ کتاب آیین دادرسی مدنی جنابعالی، علاوه بر برجستگی آن از جهت تطبیقی بودن، کیفیت بالا و دقت و درستی ویرایش آن است. ان شاء الله پیوسته دانشمندتر و عامل تر از همیشه باشید.

  4. سلام جناب استاد،،، شما جاودانه بی تکرارید،،، به جدم تکی تو دنیا،،،، دکتر جان این کتاب مدنی رو هم لطف کنید انتظار خیلی سخته،،، ممنونم

  5. سلام آقای دکتر عزیز،بنده ذکر خیر حضرتعالی رو از برادر عزیزم سید شهریار میربیگی شنیدم از بزرگواری و دانش شما خیلی افتخار کردم که چنین اساتید فرهیخته ای در رشته حقوق هست که ما دانشجویان و دانش آموختگان رو مورد عنایت حکیمانه قرار میدید.از آشنایی با حضرتعالی خیلی خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...