با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ زمان جدید برگزاری آزمون وکالت تعیین شد

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون وکالت سال ۱۳۹۹، زمان جدید برگزار این آزمون را اعلام کرد.

در پی اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت مبنی بر تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روابط عمومی سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه‌ای زمان جدید برگزاری این آزمون را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع متقاضیان گرامی شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ – (اسکودا) می‌رساند این سازمان براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل‌های اعلامی وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده برگزاری این آزمون در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه بود که در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه با اعلام معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در اکثر استان‌ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهرها و حوزه‌های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تأمین الزامات وزارت محترم بهداشت و عدم امکان اعمال آنها در این بازه زمانی محدود، چاره ایی جز تعویق آزمون نداشت.

در این مساله مسئولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشته و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود. لذا سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان عزیز، به اطلاع می‌رساند این آزمون در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۲ برگزار نمی‌گردد و با توجه به هماهنگی بعمل آمده انشاالله در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۰ برگزار خواهد شد.»

کد خبر 5165937

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...